tirsdag den 18. juni 2013

Ny sending lækkerier ..

Ind imellem trænger jeg til at prøve noget nyt når det kommer til protein og andre energi kilder i forbindelse med træning.

Efter flere anbefalinger, har jeg nu bestilt (og modtaget) en ny sending fra Bodystore - jeg følger rigtig meget med i Kira´s blog (ja jeg synes hun er mega sej!!) og hun har altid talt rigtig godt om både produkterne og shoppen. 

Jeg er ikke ret god til at drikke protein - mest fordi jeg synes konsistensen ofte er klumpet eller grynet, og smager alt alt alt for kunstigt. MEN jeg ved jo at det er godt for mig - og jeg bager derfor en hel del med protein indhold. Jeg kunne dog godt tænke mig at finde en protein drik som kunne stå klar kold i mit køleskab når jeg kommer hjem fra træning - en der rent faktisk smager godt :O)

Så nu har jeg prøvet at købe denne - som er en af de bedst sælgende protein produkter og som mange efterhånden har anbefalet mig - jeg har købt den med jordbær smag.

                                                Whey-80Star Nutrition




Star Nutrition Whey-80 er et komplet proteinpulver der er velegnet til opbygningen af muskler og effektiv fedtforbrænding. Whey-80 er et proteintilskud af høj kvalitet, med et højt indhold af forgrenede aminosyrer, som optages hurtigt i musklerne og øger restitutionen.
 
Dette proteinpulver indeholder 100% valleprotein, som har den højeste biologiske værdi (BV) af alle proteinkilder, og er rig på naturlige  vitaminer og mineraler fra mælk, fx B-vitamin, D-vitamin og calcium.
Whey-80 er et proteinpulver der passer til alle uanset hvor meget du træner, det er også det perfekte valg hvis du vil have et supplement til din kost.
 
Protein består af aminosyrer, som har den vigtige opgave at opbygge muskler og støtte restitutionen. Hvis du ikke får nok energi og protein ender kroppen i en katabolsk tilstand, som fører til reduceret muskelmasse.
 
Star Nutrition Whey-80 ® er et meget hurtig proteintilskud af høj kvalitet. Ved hjælp af den nyeste produktionsteknologi, har vi udviklet et rent, ubeskadiget protein med en høj biologisk værdi, rig på muskelopbyggende aminosyrer. Whey-80 ® er fremstillet af Carbery Industries, som er en førende global leverandør af valleprotein kosttilskud.

Der ud over har jeg bestilt nogle lige så roste bar´er

Optinut, 40 g, Fruit & Nuts

Star Nutritions nye Optinut er en unik diætbar. Optinut indeholder hydrolyseret valleprotein og sunde fedtsyrer og har et meget lavt sukkerindhold.
Optinut er sandsynligvis den eneste nøddebar, der er udviklet specielt til diæt og muskelopbygning. Optinut er en perfekt snack for dig, som vil holde formen!

Optinut indeholder primært nødder, mandler og proteingranulat, som giver rigeligt med protein, umættede fedtsyrer, mineraler og vitaminer. Optinut er beriget med peptider fra hydrolyseret valleprotein ”Optipep”, som hurtigt øger mængden af aminosyrer i kroppen. 

Optinut indeholder MCT (middellange fedtsyrer), som har en positiv indvirkning på fedtforbrændingen. MCT er en type fedt, som ikke lagres i fedtdepoterne og ikke påvirker insulinniveauet. MCT forbrændes direkte i leveren, øger varmeproduktionen og mindsker problemerne med sult og trang til sødt under en diæt. Et indtag af MCT fylder glykogendepoterne i musklerne op, hvilket bidrager positivt til dine præstationer under træningen. En bar indeholder kun 2,4 g sukkerarter og har en meget lav GI-værdi.


Dosering: Indtages som mellemmåltid før eller efter træningen. Den daglige dosis bør ikke overskrides. Dette er et kosttilskud og kan ikke erstatte en sund og varieret kost.

Nå ja, så var jeg da nød til at eje denne fiiiine shaker ... 
Nam nam ... 

2 kommentarer:

  1. Hej
    Ja Kira har en super inspirerede blog, den læser jeg også :)
    Jeg har klikket det du viser hjem- og dunken er da super fin.
    - må jeg spørge til din bæltetaske du har på, på dine outfit billeder. Den ser nemlig tilpas lille ud, til at den ikke føles klodset....
    Vh. Louise

    SvarSlet
  2. Hej Louise,

    Bæltetasken / Iphone holderen er fra H&M og er super i str. Den er ikke i vejen - vejer ikke noget og fin i pas formen - mener den koster 69 kr. (og kommer i 3 farver, pink, laks og sølv)

    Kh
    Mette

    SvarSlet